onsdag 25. mai 2011

Therese Sennerholts kule plakater


Therese Sennerholt har så kule postkort og plakater. Kortene under her har 
jeg bestilt i nettbutikken hennes, etter å ha sett de i den vakre bloggen
Tings I like, things I love. Kortet om "cheese doodles and 
wine" passer perfekt til en god venninne av meg
(og meg), og hun skal få det på bursdagen sin

De andre plakatene,
har budskap
jeg liker
godt

Noen du 
likte?

Føler at jeg har ført dere litt bak lyset etter det siste
innlegget. Skapet er nok toppen på isberget av
det kreativet lagert, men de andre stedene
egnet seg ikke for fotografering..hi-hi..

Fin
dag 
te

13 kommentarer:

  1. Å ! Jeg liker så godt sånne budskap på veggen :)Good peopole rule :) :)
    Takk for tips ;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. De er SÅ rå,
    nå fikk jeg lyst til å lage,
    og printe meg en selv!!!
    takk for at du minnet meg på de...
    de passer alltid inn.
    klem til deg fra meg

    SvarSlett
  3. KULE!!
    Liker godt det med dårlige nyheter i forkledning!
    Og "on the other side of fear lies freedom".
    Det har jeg faktisk malt på et lerret som henger over senga på soverommet:)
    Takk for bra tips!

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei - flotte visdomsord - jeg er i utgangspunktet ikke så glad i wall-sticks ol. - men disse var kule i sine klare beskjeder:)

    God kveld og klem til deg:)

    SvarSlett
  5. Så kule plakater! Likte så godt den siste, good people rule. For det syns jeg de gjør. De beste dagene er de dagene man er samme med gode folk.

    SvarSlett
  6. Veldig flotte budskap! Takk for tips. Likte også inspirasjonsveggen din i innlegget under...Jeg var ute og kjøpte masse oppbervaringsbokser i går, har en stor plan å få orden i sysakene. Broderisakene er så små at de nekter å la seg fange i et system...Men nå skal jeg ta dem! God kveld til deg :)

    SvarSlett
  7. De er kjempekule! Jeg bestilte et trykk hos svenske Redd Barna, da ga jeg til en god sak i tillegg. Men jeg ønsker meg flere...
    Hilsen Pias verden

    SvarSlett
  8. Åh - jeg elsker dette innlegget. Ord betyr så mye - satt sammen på riktig måte!!! <3.

    SvarSlett
  9. Tusen takk for at du la igjen en kommentar på et innlegg som jeg putter inn under etiketten "Ninatanker". Det er da jeg gjør det - at jeg føler meg som mest nettsårbar, ærlig og litt modig - og tenker - hva tenker andre nå???????? - og da er det så godt å få gode og varme tilbakemeldinger. Vit at jeg setter stor pris på det. Klem fra Nina

    SvarSlett
  10. herlige gode veggord! ..flott design og!

    godt å høre at du har mer kreativt rot enn "bare"
    skapet på stua ;) tror vi må ha det litt sånn, for å holde kreativiteten i gang!

    SvarSlett
  11. Fine plakater alle sammen, liker svart/hvitt:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  12. Mange fine plakater, be outstanding syns jeg var kul:).
    Ha en fin kveld
    klem

    SvarSlett
  13. masse flott her ja, og ord for ettertanke får me vel aldri nok av!

    klem!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...