onsdag 19. januar 2011

Ny LP-elefantklokke

En elefantklokke kom masjerende.....

Denne elefantklokken er så utrolig vakker i midtpartiet. Jeg har bare funnet noen få slike og kjenner at det ikke er med full overbevisning jeg legger den i butikken. Den burde kanskje blitt her hjemme hos meg? M E N det er begrensning på veggplass og på hvor mange klokker en trenger, så nå får den kanskje et hjem hos deg istedenfor? To andre LP-elefanter som jeg d i g g e r like mye som denne er Flora og Flower.


Denne har nå fått et nytt hjem i trøndelag.


Ha en fin dag idag!

8 kommentarer:

  1. Kjempegøy klokke :-)
    jeg elsker redesign ,
    så siden din kommer jeg nok tilbake til :-)

    SvarSlett
  2. har vært innom og sett på klokkene dine før, de er tøffe:)Puter er superenkelt å sy, du må ha tro på å få det til:) Kom igjen nå!!! Dette greier du:))
    Takk for kommentar, blir din følger jeg:)

    Hilsen Trine:)

    SvarSlett
  3. Så fin Elefantklokke! Så herlig å se at gamle ting kan få et nytt liv :-)

    SvarSlett
  4. Takk for koselig kommentar, som også gjorde at jeg oppdaget den kule bloggen din! Legger meg til som følger med en gang. Herlig med gjenbruk :):)

    SvarSlett
  5. Kjempe, kjempe, kjempefin!! Elefanter er kule og en klokkeelefant ekstra morsomt :)

    God kveld!
    Hilde Iren

    SvarSlett
  6. Så kult ! Herlig blå farge også :)Kos deg i kveld .
    Klemmer fra Janne :)

    SvarSlett
  7. Hei på dæi!
    SÅ fin klokke og så fin blogg! Artig at man kan lage så masse fint av gamle lp plater:)

    SvarSlett
  8. Helt enig Siw! Nydelig farge på denne her! Kjenner igjen det med å vingle mellom å legge en ting ut for salg eller ei.
    Ha en god natt og en glad morgendag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...