onsdag 16. februar 2011

Gjenbrukskjoler fra 2jinter

Hanne og Karin kaller seg 2jinter og lager makeløse kjoler av ullstoff, gamle kofter og ullgensere.

Første gangen jeg kom over kjolene deres for et par år siden, falt jeg p l a d a s k.
Nå skal det sies at jeg har et veldig svakt hjerte for gjenbruk,
men disse jentene slo knockout på meg.


Kjoler fra Hanne




 
 Kjoler fra Karin





Du får kjøpt klærne gjennom nettbutikken deres, 
eller du kan kontakte de hvis du ønsker at de skal sy en kjole for deg på bestilling.

2 jinter har visning i Jinterommet 19. februar kl 11-16.
Det er en sjelden sjanse til å komme innenfor dørene og se utvalget med egne øyne.
Jinterommet ligger på Nes på Hedemark. Bryggevegen 13, 2350 Nes, 3etg.
Du finner kart på hjemmesiden deres. Fin lørdagstur for glade damer som liker redesign.

Har du gamle strikkagensere som du ikke vet hva du skal gjøre med,
tar Hanne og Karin veldig gjerne imot de.

Er dette kjoler d u får lyst til å gå med?

Ha en fin fin dag...


9 kommentarer:

  1. Wow, så fine kjoler. Elsker også gjenbruk, og disse kjolene kunne jeg så absolutt ha tenkt meg. Tusen takk for tips!
    Klem

    SvarSlett
  2. fiiine kjoler!
    og det barneskapet: nydelig:)

    SvarSlett
  3. Å, den med mariusmønster og hjerter på var knallfin!!!! :)

    SvarSlett
  4. Imponerende! De var utrolig kule! :)

    SvarSlett
  5. Oi, utrolig god ide! Og så flotte de ble!*smil*
    Veldig morsomt å se slik-så takker for at du la ut et lite innlegg og rettet oppmerksomheten min mot dem....flotte!

    SvarSlett
  6. FOR noen utrolig kule kjoler!!! Kjempefine :)

    SvarSlett
  7. For noen kule kjoler, kanonfine:).
    Klem Hilde

    SvarSlett
  8. Gisp, for noen fantastiske kjoler!! Likte de utolig godt. Takk for tipset!!

    I dag er det fredag- trallala-la, blir så gla`
    God helg til deg og dine :)

    SvarSlett
  9. Åååå den kjolen med Marius var kjempefin !

    Sønnen på 14 har lenge klaget på at den røde høye halsen på mariusgenseren sin er trang, men har ikke klaget en gang etter at jeg viste han dette innlegget :-)

    Men nå gleder jeg meg til han snart vokser ut av den, for da ender den på symrommet :-)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...