fredag 11. mars 2011

Mine nomineringer til Håndlaga 2011


Denne fredagen tar jeg en pause fra mine Eplafavoritter, 
og viser istedenfor mine Håndlagafavoritter

Å nominere produkter til Håndlaga 2011 
har vært en utfordring for meg

Det er så mange folk der ute som lager
så masse vakre ting og som er så kreative

Jeg har vært ei skikkelig vingleguri, og kom til slutt
til et punkt der jeg bare m å t t e ta noen valg

Noen fantastiske valg spør du meg...

Her presenterer jeg mine nomineringer til
i alle de 8 kategoriene:
1. Redesign: Simsala Bim, Tallerken
2. BarnKaptein Biff, Pingvinrangle
3. Smykker: MONOme, Ring
4. Til hjemmet: Budeiesøm, Pute
5. Bilde: Galleri Angelshaug, Bilde
6. Klær: Hanne fra 2jinter, Kjole



7. Tilbehør: Poppydesign Fabric, Matpakkepose


8. Beste håndarbeidsblogg: RH, Små ting - fra mitt hjerte og sinn


Har d u nominert dine favoritter...

Enten søstra di lager noe, svigermora di, ei på jobben,
gubben til ei venninne, du selv osv... kan du nominere det.

Eneste kriteriet, er at det må ligge tilgjengelig på nettet.
Det ordnes enkelt hvis du kjenner noen som har en blogg eller en hjemmeside.

Du kan nominere her
  frem til 18. mars

Kjenner du noen som
fortjener en nominasjon fra deg?

Ha
en
fin
dag


7 kommentarer:

  1. Hei!
    Da har jeg nomiert flaskeklokka di, Svensktoppar! Den syns jeg er utrolig kul :) Jeg var litt usikker på kategori, men tok under til hjemmet...

    Klem Inger

    SvarSlett
  2. Flotte nominasjoner!

    Enig i at det var veldig vanskelig å bare kunne velge en i hver kategori.
    Men gu så gøy og så mye fine nye oppdagelser undeveis :)!

    Jeg måtte også nominere Galleri Angelshaug ,
    hun er så utrolig dyktig med sine stemningsfulle malerier.
    Sving gjerne innom bloggen min og ta en titt på mine nominasjoner.

    Ha en fin-fin helg!

    SvarSlett
  3. Fantastiske nominasjoner. Synes alt dette er knallfint :D

    SvarSlett
  4. Fant ut at mange bekker små... og plutselig blei det ganske mange lapper ja :o)
    Litt lettare å dela med dei fine stoffene når det ikkje e så mange av kvar, og så blir det jo veldig variasjon for den som får pakken tenkte eg :o)

    Hu har egen blogg hu som ikkje fekk kommentere forresten. Hu sa hu var slutta å kommentere hos meg siden maskinen hennas stoppte opp når hu prøvde... Gjorde 6 forsøk før hu kom gjennom denna gongen for hu ville så gjerne vinne duken. Stas det da :o)

    Håpe det ikkje e mange som har sånne problemer, for eg har jo ikkje peiling på ka eg ska gjørr med det i tilfelle liksom.

    Flotte nominasjoner her!
    Blei særlig glad for at du nominerte godsnuppa Randi :o)

    Ha ei storveis helg du og!
    Nå ska eg tvinga den slitne kroppen min ut og gå tur med litle hunden min :o)

    SvarSlett
  5. Jeg hadde også store problemer md å plukke ut noen få til nominering i dette store havet av flinke mennesker man finner rundt omkring.
    Fikk det til etterhvert da, og det blir spennende å se hvem som vinner de forskjellige kategoriene!

    Ha en strålende helg :o)

    SvarSlett
  6. Så mye fint du har nominert! Blir spennende å se hvem som kommer til finalene :)

    Håper du har en fin lørdagskveld!

    SvarSlett
  7. For et spennende prosjekt dete var da!

    Tusen takk for fin kommentar. Mønsteret finner du i boka Sikk sakk av Langhelle. En flott bok med mye redesing og penpene klær. Enkle mønster og oppskrifter. Anbefales.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...