søndag 14. august 2011

Her bor vi...gjør-det-selv dørskilt


Nå kommer litt avveksling fra sykdomsprat, og
jeg vil vise dere noe jeg lagde i sommer...

Inne hos Ingrid Riddervold så jeg denne fantastiske ideen hvor du
kan lage flotte dørskilt av gammel papp og stoffbiter

 Oppskriften inne hos Ingrid kan også
brukes til å lage rammer med




 Til vårt hus har jeg brukt papp, tapetrester og et bilde som jeg printet ut av oss 
fire som bor her. Klipte opp bildet, slik at vi alle skulle passe inn i rutene.  
Vi har ikke en skjeggete familie på døra altså...
 

Vi er litt tullete, så jeg tenkte det var fint å la seg 
inspirere av The Addams Family

Pia mente det hadde gjort
seg mye bedre med
her bor....

Smaken er som baken,
eller mora er litt gærnere enn datra...

Hva slags skilt 
har dere på døra da?

Fin 
dag
te

14 kommentarer:

  1. Så morsomt :)
    Hihi. Jeg har laga vårt i plexi, kanskje på tide å vise det snart?
    klæm

    SvarSlett
  2. Stilig!! :)
    Har ikke fått hengt det opp enda. Venter på at inngangspartiet skal bygges..... Men det er laget av sink...... ;)
    Ha en flott kveld :)
    Klæm Guri

    SvarSlett
  3. EEE.... vi har ikke skilt vi . Har ikke trapp eller ! For å komme inn til oss må du klyve opp på ei krabbeteine ( bor jo ved sjøen vettu ;) . Vi skal ordne ny inngang i høst ;)Likte dette tulleskiltet jeg :)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Vi har ikke skilt på døra, men nå ble jeg jammen fristet til å lage et! Dette var jo bare så kult! Takk for at du inspirerer:-)
    Klem

    SvarSlett
  5. Så morsomt dørskilt! Slikt må man jo bare bli glad av.

    Det er helt greit å være litt gærn iblant.;)

    Håper du har hatt en fin helg!

    SvarSlett
  6. Så kult! Gleder meg til å se dene live når jeg kommer og banker på litt senere i dag :)

    SvarSlett
  7. Vi har ikke skilt :) Planen er å skaffe et etter hvert, men ingenting er skjedd enda :)

    Kult skilt du har laget! Likte det veldig godt!

    SvarSlett
  8. Koselig med hjemmelagede dørskilt.....vi har ikke...dårlig egentlig....men skulle vi hatt et sånt som du har laget, måtte det ha hengt innendørs...vi bor nemlig på "blåsborthaugen" med vær og vind rett på. Åssen går det med tålmodigheten?

    SvarSlett
  9. Så perfekt! Leter etter inspirasjon til dørskilt for tiden, så dette passet meg helt utmerket ;) Har begynt litt med at sønnen min har laget oss 3 i familien i Lego, (Se her: http://miesmirakler.blogspot.com/2011/08/hjertelig-gjensyn.html )og nå kan jeg kanskje lage et hus til oss etter inspirasjon fra ditt innlegg :)
    *♥*

    SvarSlett
  10. Ingen skilt her i huset, men disse var jo superlekre og festlige! :)

    SvarSlett
  11. Heihei!
    Så uroleg kjekt at du vil følge meg, det sett eg stor pris på:-)
    Kom over denne sida, og tenkte det kanskje ville vere noko for deg?:-D

    http://tuppencehapennyvintage.blogspot.com/2011/07/how-to-make-vinyl-record-purse.html

    Klem!

    SvarSlett
  12. Haha! Den øverte til venstre henger på døra vår! Artig :D LIkte din veldig godt, særlig pga ansiktene i vinduet!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...