mandag 29. august 2011

Hverdagslykke....å skremme vettet av andre!

I serien av ting som gir meg Hverdagslykke,
har jeg nå kommet til det som gir
meg lykke på bekostning 
av andre...

Da vi hadde familieselskap for guten forleden,
benyttet jeg sjansen til å leke
meg litt ekstra

Gjestene fikk seg en overraskelse da de skulle bruke toalettet.

Du ser jeg har teipet den ekstra godt fast.
Hadde ikke noe ønske om at den skulle falle nedi...hehe..

På innsiden av dodøra hang jeg
opp en diskre`lapp med "Lukk Lokket"

Ideen fikk jeg inne hos Dos Family, som hadde
hentet ideen hos TV showet “Buskul”.

Hender det at
du skremmer andre?

Ha
en 
morsom
dag

 

23 kommentarer:

  1. Haha, så bra!! Tenker gutta skvatt!! :D Skal jammen prøve dette på mine gutter jeg også!! Takk for alle fine kommentarer Siw, de lyser alltid opp dagen min ♥

    SvarSlett
  2. HAHA!!! Du morrer deg på andres bekostning skjønner jeg.;)) Vel, det er jo greit når det er slike rampestreker som dette. Kan tenke meg det var flere som ble skremt da ja, det hadde i allefall jeg blitt!

    Tror jeg må prøve ut dette selv en gang jeg har besøk.;)

    SvarSlett
  3. Så artig! Skal lagre den :)

    SvarSlett
  4. He-he - tenker noen hoppet litt høyt i dosetet, ja:)
    Morsom idé!

    Klem fra Bente.

    SvarSlett
  5. Hahahaha, den må jeg huske!

    Så fin kurvbenken i forrige innlegg ble! Herlig når barna setter igang:)

    SvarSlett
  6. Oi!
    Trodde først det var et bilde du hadde festet, men den er visst "ordentlig". Morsomt :)
    Tenker det var noen som skvatt, ja!

    Jeg har tenkt at jeg skal lime en plakat med følgende tekst under dolokket:
    "Her i huset er det én regel som gjelder: "Lukk igjen dolokket etter deg!"
    Hater åpne dolokk! :)

    SvarSlett
  7. Hehe, så morsomt! Skremmehumor er noe jeg har virkelig sans for :) Og buttonsfirma ja, hehe. Mye rart man kan drive med her i livet :)

    SvarSlett
  8. Ha ha....den var moro, jeg har hørt om gladpack på doskåla og sånn, men ikke dette!! Vi hadde ellers en levende en i et hjørne av soverommet på mallorca i sommer:))

    SvarSlett
  9. Haha, du er kreativ på humorfronten også:-D Bra jeg ikke var der, jeg hadde nok løpt ut med et hyl og buksa nede på knærne!

    SvarSlett
  10. Morsom ide! At jeg aldri har kommet på den sjøl!!! Brudebloggdama sier hun hater at lokket ikke ligger på. Det gjør ikke jeg. Men jeg blir krakilsk når ringen ikke legges ned av visse herrer jeg deler hus med. Vi har liten do, så jeg rygger inn, og detter ned på en kald porselensskål. Det hater jeg! På jobb var det noen herrer som ikke giddet gå den ekstra meteren til herredoen, og så brukte de vår , og lot ringen stå oppe!!! Jeg tok det opp på stabsmøte jeg, det ble faktisk slutt på det...

    SvarSlett
  11. He, he, kan tenke meg noen skvatt der ja!

    Jeg opplevde noe lignende da jeg var på tur i Australia, skikkelig tissetrengt, skjørtet var dratt opp og klar var jeg, men så kikket jeg ned i skåla og der sto det en SVÆR knallgrønn frosk. Jeg skvatt så jeg nesten skvetta på den, fikk på trusa på i en fei og fant meg et annet toalett. Jeg hadde iallfall ikke tenkt å prøve å fjerne den....

    SvarSlett
  12. Hihi, veeeldig gøy! Skal prøves.
    Jeg kunne så veldig trenge en klokke på arbeidsrommet mitt og mangler jo en revinyl, kunne du være interessert i en byttehandel når jeg får lagt ut de nye varene mine??:)

    Klem Ingrid

    SvarSlett
  13. Knalltøft!! Tror jeg må dukke ned i kassen med plastikkdyr........
    Ha en fin kveld :)
    Klæm

    SvarSlett
  14. haha den var knallbra, jeg skal gi ideen videre til den ferske 3klassingen her i huset, han har nemlig hatt en diskusjon med sin bonusmamma om små krokodiller og slanger faktisk kan krype opp fra do... til hans store fryd så hadde Dyreparken i Kristiansand en egen utstilling med en slange som de hadde fått fra noen som fant dem i doen *SE mamma, no har eg BEVIS*. ;) Nå kan han sette strek for den diskusjonen med litt krypdyr på lokket, hihi! *♥*

    SvarSlett
  15. Hahaha! Jeg hadde vært redd for å gå på do i lang tid etter å bli skremt på denne måten, men morsomt er det!
    Ha en fin dag videre!
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  16. Utrolig kult! *ler masse nå* Ser for meg gjestene dine :))) Tror jeg selv hadde hoppet i taket ;)

    Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett
  17. Hehe... Det bor en aldri så liten ramp i deg :o) Artig spøk! Moro å finne på sånn uskyldig moro.

    SvarSlett
  18. Thi hi ;) Jeg ser seansen for meg ;) Artig med slike krydre i hverdagen !

    Klem fra Janne som liker at du ville være med i min Give Away :)

    SvarSlett
  19. En fantastisk ide! Herlig! Slikt liker jeg. :)

    Takk for så gode ord inne hos meg, venn. Det varmer sånn!

    Ha en fin dag, du vakre.
    Klemmeklem.

    SvarSlett
  20. Morsomt...håper du skremte noen :) Tror helt sikkert mange syntes dette var et morsomt påfunn - du er jammen meg en kreativ dame!!! :)

    SvarSlett
  21. Fy! Jeg hadde flydd i taket av skrekk! Så kreativ og sprudlende blogg du har, her må jeg se mer! :-D

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...