onsdag 10. august 2011

Lekker clutchveske fra Zikk-Zakk Design

Inne på bloggen til Vibeke Jenssen som driver butikken 
Zikk-Zakk Design på Epla er det en Give away på en
vakker vakker Clutchveske som hun har laget

Jeg har forelsket meg totalt i disse veskene,
og selvfølgelig har jeg trukket lodd
i give awayen hennes. Klikk 
her for å få muligheten
til å vinne en lekker 
clutch du
å



Veskene er sydd i skinnimitasjon

Er de ikke dritlekre?

Jeg er en enkel sjel...
Blir så lykkelig av vakre ting jeg
Hva med deg? Fant du 
deg en favoritt her?

Fin
kveill
te

5 kommentarer:

  1. Åh, så hyggelig at du viet et helt blogginnlegg til min give away.:) Og veldig koselig å lese at du liker clutchene mine! Skal sy noen flere i løpet av uken/helgen tenker jeg.:)

    Ha en fin fin kveld! Håper det går bra med foten din.

    SvarSlett
  2. Jeg er med på den Give Awayen :) Hurra som jeg geder meg til trekking ! De er veldig fine .Den blå er min favoritt ;)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. De var jammen stilige :)
    Klæm guri

    SvarSlett
  4. Den svarte er helt meg! Står faktisk mitt navn på ;) Vibeke er helt rå til å sy disse veskene! Hun har masse annet fint i butikken også!

    SvarSlett
  5. Næmmen Silje da, den svarte står det MITT navn på:) fnis....
    ÅÅÅ jeg digger også disse akkurat som dere andre!!! Flinke flinke Vibeke!!!
    Dette var fine onsdagsfavoritter!!!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...