søndag 12. februar 2012

Vinner av Danmarkstur fra Barneloppis er...



Trekningen er gjort med Random
Vinnerloddene ble nr 14 og nr 83 av i alt 124 lodd

Vinner av goodiebag med bl.a.Danmarksbilleter ble:

Sølvi med bloggen En støvel og en sko
og
Charlotte med bloggen Amaroso

GRATULERER!!

Mail meg adressen din,
så kommer bagen straks hjem til deg
revinyl@live.com



 
  
Har du også lyst 
Danmarkstur og goodiebag, kan du 
ta turen inn til Barneloppis

Der kan du bestille bagen, og for 
119 kroner i frakt får du den tilsendt. Rimelig tur 
til Danmark for 2 små og 2 store

Jeg tar bølgen for alle mødre og
ønsker spesielt deg en god morsdag idag
Håper du blir bortskjemt!

 
Fin
søn
dag

4 kommentarer:

  1. Gratulerer til de heldige vinnerne :)
    Klæm

    SvarSlett
  2. Gratulerer til de heldige som skal på tur! Og god kveld til deg, fine Siw:-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer til de heldige vinnerene!

    Og svar: Høres ut som om du hadde en hyggelig morsdagsmorgen. Da er det håp, gleder meg til barna mine blir eldre og kan sparke pappaen sin igang;-) Men jeg fikk sove lenge, ganske deilig det også!

    Ha en god søndagskveld.

    SvarSlett
  4. Nei nå gir jeg meg ende over - er det sant?? Tusen hjertelig takk!!! Å så glad jeg ble! Sender adressen min nå.
    Klemmer :-)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...