torsdag 12. april 2012

Fredagsfavoritter...gult er innmari kult


Mine fredagsfavoritter fra  
Epla idag har en ting felles, og det er at de
 alle deler fargen gul OG er knallfine

 




Fant du noe?

Flere av 

I påsken har vi malt leiligheten
De sier det er en lur ting å gjøre før man
skal selge. Vi har bodd her i 9 år uten å gjøre så mye,
så det var vell på tide. Visning om en uke nå,
så har litt tid til den siste finishen
Lister og sånt...rydding 
og sånt

Ehhh....torsdag idag
visst. Innlegget får stå, og så blir
det plutselig fredag...

Fin
tors
dag

15 kommentarer:

  1. Får mye inspirasjon av å sitte å bla gjennom sider på epla. Gule ting er fint, jeg liker det jeg også. Favorittene mine må være stolen og puta! Skulle hatt den stolen der.. (:
    Lykke til med siste finish, tenker det blir bra!
    Ønsker deg en fin dag! :)

    SvarSlett
  2. Så fine gule favoritter :)
    Den stolen var jo utrolig stilig da !
    Og veska, skikkelig Norsk.

    Lykke til med visning !
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. kule gule ting!!
    ..la stå, plutselig er det fredag!! spennende med visning da ;)

    SvarSlett
  4. Kunne tatt med meg alt her, men særlig stolen og illustrasjonen. Gult er definitivt kult! En favoritt hos meg, og særlig sammen med blått og grønt:)
    Spennende med visning. Lykke til med siste innspurt. Pass på å puste dypt og å få slappet av mellom slagene:)
    God klem!

    SvarSlett
  5. Liker at du tar helg tidlig! :-D Funky logo har du fått og! Kunne nesten vært N'en den elefanten da? Jeg vil ha stolen!

    SvarSlett
  6. Kult, ja enig der! Og dagene går så fort at torsdagen såvidt puster oss litt i nakken før det er fredag...

    Forresten, takk for overraskelsen. Burde være mulig å gjøre noe med de bitene. Men fy søren så "dyrt" det er å sende med posten.

    Lykke til med siste finish, håper det går fint med visning og ikke minst innflytting i nytt hus.

    Hvis den går raskt unna så prøv å være sikre på at overtagelse stemmer med når dere får nytt hus. (Bare et lite tips fra noen som har litt dårlig erfaring med nytt hus). Jeg husker jeg var litt oppgitt over at leiligheten/huset vårt ikke blei solgt med en gang da vi prøvde for ca et år siden. Men nå er jeg sjeleglad for at vi sa nei til budet og nå har vårt eget sted siden det er så usikkert med nye huset som skulle vært ferdig for snart et år siden...

    SvarSlett
  7. gult er så absolutt innmari kult!! fine fredagsfavoritter på en torsdag - det liker jeg. og masse lykke til med vasking og visning, spennende spennende spennende...

    klem hilde

    SvarSlett
  8. Åh, den veska var fin!!
    Så dere har malt dere også, ja. Vi bodde 7 år i huset vårt uten gulvlister i stuen, og så kom de på like før vi solgte. Typisk ja...
    Men det blir spennende med nytt hus - gler meg til å se bilder :-)
    Klem :-)

    SvarSlett
  9. Spennende tid for dere :-)) !!! Jeg er elsker å flytte, verre nå m to små. Lykke til. Takk for oppmuntrende kommentar inne hos meg, det var godt ettervalt slitet( litt jobb tross alt m stolmaling, - særlig når en ikke blir helt fornøyd)

    SvarSlett
  10. kule gule favoritter! må si at fisker-veska var ekstra kul, selvom stolen og det andre helt sikkert skulle ha funnet sin plass hos meg også ; ) masse lykke til med visning etc!!

    SvarSlett
  11. Oi!
    KULE stolen!!
    Liker disse favorittinnleggene dine altså!!
    ..Flinke dere er som har malt da!
    Sender deg en mail jeg snupp!
    Takk for utroooolig koselige ord inn hos meg :)

    HUGS

    SvarSlett
  12. ..eller. Jeg fant ingen mailadresse til deg!
    Send meg en mail : idasussanne@live.no

    ..Du er jo så søt! Har du en ting som hadde passet perfekt her i sukkertøyskjøkkenet?*ler*
    Dessverre ingen oslo planer :/

    SvarSlett
  13. Hi hi...kjenner til den der! :))) Vi pusset ikke opp for å selge, men vi har fått på plass lister og annen småmaling som ikke var blitt gjort ferdig. Utrolig hvor fart man plutselig får på seg når man skal selge ;)

    Gult er kult! Masse fine saker du har blukket frem :)

    Kos deg i helgen, med eller uten kost ;) Klem

    SvarSlett
  14. Åh! vad många fina favoriter! ska genast spana in
    Kram
    Helena

    SvarSlett
  15. Mye fint her. Epla er jo et eldorado av fine ting!

    JEg burde sette meg inn i kameraet når jeg er på hytta, men jeg gidder aldri.
    Er nok ikke så interessert som jeg skulle ønske at jeg var.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...