tirsdag 1. mai 2012

Hverdagslykke...lego til gutta, og nytt redigeringsprogram


Hverdagslykke er å være snart 7 år
og ha en mamma som finner en kasse lego inne 
på finn.no under kategorien Gis bort

Her var det drager, Star Wars, Harry Potter
og masse masse mer. Noen selger slike kasser på Finn
for 1500 kroner, andre gir de bort


Her var det en liten (og stor en)
som var høyt og lavt når de så igjennom
hva som var i kassen


Jeg scoret endel poeng her altså...
Den største klemmen fikk jeg når Spiderman 
dukket opp fra haugen. O`lykke!


Tidligere brukte jeg Piknic som gratis
redigeringsprogram på nett. Nå er det lagt ned, og jeg 
har idag prøvd meg på PicMonkey som likner på Piknic,
Synes det fungerte greit, men må prøve 
meg fram litt

De siste ukene har vi jobbet mye med leiligheten.
Alt er blitt malt, lister skiftet, fliser lagt, vasket og ryddet. 
Visning er overstått og nå venter vi bare på at budene 
skal ramle inn i morgen. Håper vi da...

Fin
1.mai
te

18 kommentarer:

  1. å så heldige gutter! litt av et kupp å finne dette under gis bort :) *♥*

    SvarSlett
  2. Så kjekt!
    Ikke værst at folk gir bort sååå mye lego!!

    SvarSlett
  3. Å hildrande du for en haug! Og så gratis!! DET kaller jeg et kupp uten like. :-)
    Så bra.

    Ha en fin 1.maikveld.

    SvarSlett
  4. For en legolykke!!!! Lykke til med salg, det kommer til å gå over all forventning tror jeg :)
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  5. Heldige gutta! :) 'gi bort' er genialt! Kan finne mange kupp der:)

    SvarSlett
  6. Der tenker jeg du scora skikkelig, ja;) Heldige gutten som har en så årvåken mamma!
    Jeg har også gått over til PicMonkey. Savner et par ting fra Piknic, men det er helt ok:)
    Fin kveld til deg, og jeg krysser fingrene for at det renner inn bud til dere i morgen!
    Klem

    SvarSlett
  7. Så herlig med Lego....og MYE av den:) Skjønner godt du scora noen poeng nå ja:)
    PicMonkey har jeg vært innom jeg også:)Litt vanskelig for trege meg, men jeg gir ikke opp altså:)
    Fine dager ønskes deg fra Trine:) Klem

    SvarSlett
  8. Ojojoj, DET var mye lego det. Et skikkelig kupp! Kjempegøy :-) Lykke til med bud i morgen, håper dere får en saftig budrunde :-)

    SvarSlett
  9. hurra for lego, og gratis lego!!
    jeg har kjøpt mye lego på finn, men fikk ikke med noen bruksanvisninger..så det er ikke så lett å si hva det er..!

    SvarSlett
  10. fantastisk! :) Skjønner godt at du ble populær!
    Krysser fingre og tær for budgiving i morgen :) Spennende!
    klem

    SvarSlett
  11. Legolykke er noe vi forstår oss på her også :) Kjøpte over 30 kilo lego i fjor sommer og guttene finner enda deler som er "gamle" og som ingen av kameratene har :)
    KLæm

    SvarSlett
  12. Heldige, lille mannen:)

    Lykke til med budrunder, spennende altså!

    SvarSlett
  13. Snakk om flaks, du er nok verdens beste mamma en god stund fremover nå. Så mye lego! Heldige de :)

    Spennende med budrunde, krysser fingrene for dere. Gleder meg til å følge med når dere flytter inn i nytt hus :)

    SvarSlett
  14. Vad kul att du prövade på picmonkey. Tycker det är super! Vilken lycka med så mycket lego :) snacka om kanonbra köp
    önskar dig en bra kväll
    Kram
    Helena

    SvarSlett
  15. Min son hade trott han hmnat i himlen:)legohimlen:)
    Hanna

    SvarSlett
  16. For en skatt! Og takk for omvisning hjemme hos dere, dere har det FINT!
    Jeg bruker også PicMonkey, liker å ha et online-program jeg kan bruke. Har også lekt meg litt med http://pixlr.com/o-matic/ for fine filter/effekter. Dessuten har jeg gratisprogrammet Photoscape på pc'en min, det kan jeg gjøre mye med.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...