torsdag 25. juli 2013

Alle tiders bloggtreff - er du med?


Vanligvis er det litt 
nedtur når sommerferien er over og
skolen starter igjen.

Men ikke i år,
for i år er det bloggtreff i ÅS
med fine damer 17.8

Jeg håper at også DU
kommer en tur. Det er så trivelig
å hilse på nye bloggdamer


Jeg arrangerer dette treffet
De fikk ideen og jeg fikk være 
med på lasset

Det er Elin med bloggen Fragmenter som
driver den flotte butikken Alle Tiders Hjem i Ås. 
Hun har allerede fått positivt svar fra flere 
leverandører og goodiebagen fylles opp

Det er jo det som er litt stas da, 
i tillegg til det sosiale. Kanskje kommer
det noen andre overraskelser å...

Meld deg på da vell!
Det er ikke så mange plasser, nettopp 
for at vi skal få blitt litt kjent

Påmeldingsinfo står nederst på bildet

Har du ikke mulighet til å være 
med, anbefaler jeg en titt i nettbutikken til  
Alle Tiders Hjem. Masse snacks der altså

Må også med det samme si tusen
takk til jentene i NIB for at jeg fikk bli
med i galleriet "Sommer på jorda"

S t a s

So
long

6 kommentarer:

  1. åh, jeg skulle ønske at jeg kunne komme til bloggtreff. det høres så koselig ut! håper dere koser dere masse, blir inspirert og riktig blogghygger!
    takk for dine hilsener! og tillykke med NIB galleriet - vel fortjent!
    klem m

    SvarSlett
  2. Jeg kommer! Har fått meg nybegynnerblogg og meldt meg på hos Elin! Gleder meg!

    SvarSlett
  3. Hei og tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min! Jeg bor i Drøbak:-). Skulle mer enn gjerne kommet,men den lørdagen er jeg invitert til jentefest hos en venninne på Ski. Uansett glad for å oppdage butikken,den ser kjempefin ut!
    Klem fra Anette♥

    SvarSlett
  4. Jeg er med på treffet neste lørdag og gleder meg :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  5. Hei og hopp!
    takker for hyggelig kommentar og invitasjon hos meg;)
    Jeg har tenkt tanken så absolutt, men vi skal bort den helgen.
    Men det hadde vært superhyggelig å blitt med på et treff snart;)
    Dere virker jo som en så trivelig gjeng;)

    Kos dere på bloggtreff;)

    Klemklem

    SvarSlett
  6. jeg gleder meg!

    stikker bare innom her for å takke deg for fine ord inne hos meg.
    jeg har helt detti av lasset på kommentering, det hopet seg opp så mye her rett før sommeren. Så jeg tok like godt sommerferie jeg *ler*

    Men nå er jeg tilbake og håper på å komme tilbake i bloggmodus for fullt.

    Håper resten av sommeren har vært fin og at dere er fulladet for høsten.

    Ønsker deg en nydelig søndagskveld.
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...