onsdag 25. februar 2015

Noe nytt på gang...


Dere som følger
meg på Instagram, har kanskje
sett at noe er i endring

#kreasiwlokalet

Jeg har leid meg et
lokale, som jeg holder 
på å innrede

I lokalet skal jeg 
arrangere kreative kurs,
og gjøre andre ting som fremdeles 
er i planleggingsfasen

Surprise!



Mange av møblene stod i bygget fra før, og jeg var så heldig å
 bare kunne gå og hente det jeg trengte. Gjør prosessen litt enklere for meg. 
Så er det selve rommet da. Som har vegger som en gang var hvite, men nå gule. 
Hadde ikke planlagtå legge igjen for mange krefter på oppussing,
så jeg finner på midlertidige løsninger. Som for 
eks å stifte opp tapet. Fort og gæli!


Kursene arrangeres i Moss
Er du interessert i å stå på en liste for
å motta nyhetsbrev, kan du legge 
igjen e-mail adr hos

revinyl (a)live(dot)com

2 kommentarer:

  1. Lykke til, gleder meg. Må utkom å titte i alle fall
    God kveld til deg

    SvarSlett
  2. wow
    beautiful picture

    http://obatherbalkankerhati011.wordpress.com/

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...