torsdag 31. mars 2011

Finaleplass hos Håndlaga 2011 for beste Redesign...

*smil smil smil smil smil smil smil smil smil*

Kan du se hvordan jeg smiler fra øre til øre...
Varmen jeg kjenner i hjertet over at folk synes det jeg lager er fint...
Hærregud, så klisjeaktig....men har ikke noen annen måte å si det på nå jeg....
Er bare så vanvittig glad for denne nomineringen, og kjenner meg stolt, glad og ikke
minst ydmyk over at jeg får delta i finalen når jeg ser det vanvittig gode selskapet jeg er i...

Denne Elefantklokken deltar i finalen hos Håndlaga 2011 for beste Redesign



Vil du stemme på denne ReVinyl Elefantklokken,
kan du gjøre det her hos Håndlaga.no


Jeg smiler, og er sååå takknemlig for finaleplass.
Kult med stemmer også selvfølgelig, men bare det å bli
nominert blant de topp ti vil jeg leve på leeenge...

Hurra!!

Fin fin
dag te
dæ..


18 kommentarer:

  1. Det er så veldig fortjent!! Det du driver med er redesign på sitt aller beste, jeg heier på deg! Lykke til:-)
    Klem, Elin

    SvarSlett
  2. Så enig, så enig med Fragmenter....
    Jeg kjenner på den samme følelsen som deg. Ble hoppende glad da jeg såg jeg var i finalen i kategori bilde.
    Måtte den beste vinne :0)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse:), digger klokkene dine,
    Krysser fingrene og håper du stikker av med seieren:).
    Ha en fin dag
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei! klokkene dine er super-flotte, men jeg har nok desverre solgt alligatorene mine for lenge siden. Og akkurat nå hekler jeg nesten ikke, så det kommer ikke til å bli produsert noen nye heller. Dersom du finner noe på Epla-butikken min, derimot, er jeg gjerne med på et bytte:) http://epla.no/shops/badmonkey/

    SvarSlett
  5. gratulerer med finaleplass i håndlaga:) Jeg har stemt på deg allerede jeg, vettu:)
    Klæm t da fra mæ.
    Trine:)

    SvarSlett
  6. Hurra ! Jeg ble så glad på dine vegne :) Stemmer på deg .
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  7. Så gøy - har stemt på deg, vet du:)

    Klem fra Bente.

    SvarSlett
  8. Så kult!Gratulerer med finaleplass, søte deg!*smile*

    SvarSlett
  9. Så moro, Siw. Har stemt på deg. Gleder meg til å se deg på lørdag! Klem <3

    SvarSlett
  10. Heisan Siv
    Så morsomt med finaleplass!!! jeg har akkurat vært inne og avlagt stemme på deg, synes det du lager av gamle Lp-plater er så utrolig tøft og herlig.
    Så koselig at Tina gjester deg på lørdag!
    Du får hilse fra din hvalfanger-bloggvenninne.
    Ha en god natt og fin morgendag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  11. Sååå velfortjent!! Gratulerer så mye, kjære du!!:)
    Har selvfølgelig stemt på deg!!
    Klem

    SvarSlett
  12. Så gøy at du kom videre :o) Gratulerer så mye, og lykke til. Goood helg!!!

    SvarSlett
  13. Hei :) Eg har stemt på deg, for du lagar dei kulaste klokkene! :)
    Eg legg meg òg til som følgjar på den fine bloggen din :) Kom gjerne ein tur innom min òg viss du har tid :)
    Riktig god helg. Mvh, Kristin :)

    SvarSlett
  14. Hei ! Takk for koselig kommentar. Du hadde allerede fått min stemme, digger de klokkene dine. Lykke til! Klem

    SvarSlett
  15. Gratulerer så masse meg finaleplass!!! Det fortjener du! Stemme fra meg:)

    ...Men hvordan i huleste skal man klare å velge ut noe på butikken din??? Det er så mye stilig! Husbonden ble like ivrig som meg, for det første digger han designet, og for det andre har han mast om klokke på veggen i tre år nå. Så nå får han ønsket oppfylt:)

    Jeg må tenke litt til! God fredag, og god helg!!! klæm:)

    SvarSlett
  16. Hei :))
    Har stemt på deg såklart, du er absolutt en av mine favoritter!

    tvi tvi og god lørdag!
    Klem Hilde Iren

    SvarSlett
  17. Takk for hyggelig kommmentar i bloggen! Jeg visste ikke at det var du som hadde laget klokken, men du har allerede fått min stemme. Kjempekul klokke!

    Blir inspirert av deg. :)

    SvarSlett
  18. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...