fredag 10. juni 2011

Fredagsfavoritter...ut på tur

Er du klar for en liten tur, eller sommerferie?
Inne på Epla er det mye som er praktisk å ha med ut på tur
Kanskje finner du til og med noe under her...

Klikk deg inn på butikknavnet for flere detajer,
eller for å se mer vakre saker fra disse kreative damene

Sting & Ting
Pass-etui

Tampong-etui

Mini-etui til piller, minnekort, smykker

t.O.k 
Etui til mobil/iPhone

Maganda 
Toalettmappe
Solbrille-etui

Kanskje du rett og slett får plass til alle
disse produktene oppi denne lekre vesken fra
ZikkZakk Design


Det er morsommere å dra på tur
med litt stil, og med tilbehør
som ingen andre har...

....og skikkelig
håndlaga som
du vet hvor
produktet
kommer
ifra

Fin
fre
dag

13 kommentarer:

  1. Masse flott! Ha en fin langhelg!

    SvarSlett
  2. Jeg liker så godt at du velger ut fredagsfavoritter etter tema!
    Mange fine tips her.
    God helg!

    SvarSlett
  3. Flotte tips! Og ja, jeg skal på tur! Drar på kjærestetur til Göteborg i dag, så jeg rekker nok ikke å shoppe på Epla før det. Men kanskje til neste tur:-)
    Ha ei god helg, kjære deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Morsomt tema og sammensetning. Takk for at jeg fikk være med :)
    God helg til deg !

    SvarSlett
  5. Så nyttig og vite :) Du er så god på det og formidle du , det syns jeg er så fint :) Liker alt jeg , favoritt er veska til Zikk Zakk :)

    Ønsker deg ei fin helg :)
    Du får kose deg i bryllup .
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. Tusen takk for det fine stoffet eg fekk i går:) Kanskje det vert til noko fint i løpet av helga...
    God helg til deg!

    SvarSlett
  7. Herlige favoritter, og veldig koselig at du har tatt med vesken min!! Tusen takk.:) Nå ble jeg glad!

    Håper du får en strålende helg med mye sol og varme!:)

    SvarSlett
  8. Åhh, for et flott selskap toalettmappen min har fått! Tusen takk for at du tok den med :) Syns solbrille-etuiet var til å spise opp, herlige farger! Min favoritt :)

    Enig med Unni, kult at du velger deg et tema for fredagsfavorittene.

    Riktig god pinse!

    SvarSlett
  9. Epla er jo fylt til randen med lekre saker. Både til inspirasjon og litt til lidelse for lommeboka. :)

    Ha en flott lørdag!

    SvarSlett
  10. Her var det mye nydelig! Elsker når ting er nyttig og vakkert på samme tid...

    SvarSlett
  11. Kjempefine favoritter!
    Må innrømme at jeg knapt har vært inne på EPLA...!
    Ha ei fin langhelg!!:)
    KLem♥

    SvarSlett
  12. Flotte favoritter, og jeg er helt enig. Mye srtigere å reise når man kan ha med seg unike skikkelige håndlagde ting å ha det nødvendige i!

    SvarSlett
  13. Så herlige favoritter,du har funnet frem.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...