søndag 21. april 2013

Jeg fotokurser - hjelp meg å velge bilde til innlevering


Det smarteste jeg har gjort på lenge, var å melde meg 
på fotokurs denne våren. Det mest geniale er at det går over nettet og 
at man kan repitere innholdet så mange ganger man bare vil

Det er Stine fra bloggen Stines Hjem-Livet på landet som holder 
kurset. Jeg har lenge vært en stor fan av bildene hun viser på bloggen 
sin, og det var en av faktorene som gjorde at jeg hoppet på kurset.

Nå er ikke intensjonen min å komme dit som hun er, men 
intensjonen er å bli en bedre fototgraf. Noe som forøvrig ikke skulle så 
mye til. Jeg har stort sett hatt kameraet på auto og knipsa i vei. Nå har 
jeg fått bryna meg på forskjellige oppgaver for å få kjennskap til 
de mest elementære innstillingene på kameraet

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

Dette er ukas oppgave
"Lukketid". Prøve å fange vannet. Kan 
du hjelpe meg? Hvilket bilde synes 
du jeg skal velge å sende inn?

Hvis Stine skal arrangere flere fotokurs,
og du har vurdert kurs anbefaler jeg deg sterkt
å melde deg på. Du får konstruktive tilbakemeldinger
som gjør deg til en bedre fotograf. Kurset er veldig 
grunnleggende, og ingen spørsmål er for dumme.

Ha
ei 
fin
uke

16 kommentarer:

  1. Jeg syns det siste!
    Spennende med fotokurs. Jeg driver og kurser meg selv med nytt kamera, og får se om jeg melder meg på litt mer profft etter hvert ;)

    Klem til deg :)

    SvarSlett
  2. Så fint med fotokurs!
    Jeg skulle også kunnet mer om ulike innstillinger...auto er mye brukt her i heimen også!
    Jeg likte egetlig det første bildet best. Det var "roligst" i uttrykket, samtidig som du har fanget vannet i bevegelsen. Stilig med den ringen man ser i vannet, og så vannet som kommer opp fra den:)

    Fin uke til deg! Gleder meg til å se flere blinkskudd:)

    SvarSlett
  3. Jeg synes det siste bildet :)

    SvarSlett
  4. Bilde nr to! Klart og tydelig selv om det er fart,liker!

    SvarSlett
  5. Det første var min favoritt! Kjekt med kurs. Kunne jeg også tenkt meg, men akkurat nå er det ikke plass i kalenderen:)
    Klem!

    SvarSlett
  6. Min favoritt er det første bildet :D

    SvarSlett
  7. Så kjekt med kurs da. Det kunne eg og tenkt meg.
    Syns alle bildene var fine eg, så det blir vanskelig å velge. Nr 3 kanskje?

    Håpe du har gode dager ellers og :)

    SvarSlett
  8. Hei Siw
    Så spennende med fotkurs hos dyktige og søte Stine!
    Nå har jeg scrollet gjennom de tre bildene flere ganger og jeg skjønner godt du er i rvil hvilket du skal velge, for det er jammen meg jeg også. Muligens lander jeg på nr.2
    Så gøy at vi skal til Køben sammen! Det blir helt sikkert en fantastisk helg!
    Finfin ny uke til deg!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  9. Hei, og god mandag!
    Så spennende med fotokurs, kan man melde seg på når man føler for det? Jeg har lett etter kurs i byen vår men ikke funnet noe.
    Av bildene likte jeg det siste best, det var på en måte mest dramatisk....

    Nann Kairn

    SvarSlett
  10. Bilde nr 2 stikker seg ut - er nesten litt nifst - ser en person der jeg da.......!!! Alle tre bildene er flotte, er nok flere enn deg som skulle prøvd noen nye knapper på kameraet ja:)))Klem og lykke til:)

    SvarSlett
  11. Hei!
    Så fine bilder!!!
    Eg likte bilde nr 3 best!!

    Lykke til!

    ;o)

    SvarSlett
  12. Jeg likte også det siste best.

    SvarSlett
  13. Siste bildet! (er visst for sent).

    SvarSlett
  14. Så spennende med kurs, og opplegget virket supert!! Har bare vært på et endagskurs selv, og lærte veldig mye syntes jeg, men vanskelig å huske alt, for ikke å snakke om å få det til i praksis :) Det siste bildet er min favoritt!! Takk for tipset - tror jeg må henge meg på neste gang. Masse lykke til videre!

    SvarSlett
  15. Så gøy med fotokurs!
    Oppgaven går ut på lukkertid og å fange vannet.
    Har du like lang lukkertid på alle bildene?
    Det siste bildet fanger lyset og vanndråpene på den mest spennende måten, syns jeg, det er mest som skjer på det bildet.
    Lykke til! :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...