søndag 7. september 2014

"likebrabrukt" II

 
Dette er mitt andre
bidrag i den månedlige utfordring
hos jentene i NIB

De samarbeider med Finn.no
om temaet #likebrabrukt. Her hjemme
finner du mye interiør som
er kjøpt brukt

Noen har en formening
om at brukt er gammelt og trægt.
Det vil jeg bare informere om at det
trenger det slettes ikke være
 


Mine bruktfunn:

Lampen til venstre er fra loppemarked
Lampeskjermen er fra Fretex
Sofaen er fra Finn.no
Teppet har jeg kjøpt brukt av en blogger
Bokstaven er kjøpt i en bruktbutikk i København.
Potten du kan skimte til høyre for sofan,
fikk jeg gratis på gjenbruksstasjonen på Majorstua i Oslo

Tenk på hvordan du mikser
bruktfunn inn med interiøret du har fra før.
En fin balanse mellom brukt, arvet
og nytt er det jeg liker best

Utfordringen er jo å
få det lekkert sammen. Her har
 jeg i alle fall forsøkt.

So
long
deims
 

4 kommentarer:

  1. Øh, se der ja, der var jeg litt seint ute.. åpnet bare innlegget fra rss-leseren, for der hadde det ikke oppdatert seg til siste versjon. Men du valgte S'en, ja, kult! :)

    SvarSlett
  2. Herlig mix! :) Jeg digger den S-en!
    Lykke til i utfordringen!

    Smil fra Lite hi

    SvarSlett
  3. Så flott du har satt sammen tingene!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...