torsdag 24. mars 2011

Du kan vinne en ReVinyl...

Vil du like ReVinylFacebook eller vil du prøve å vinne en ReVinyl her inne?
Vinneren som trekkes 30. mars vinner en ReVinyl
Du trenger ikke å ha Facebook for å bli med i Gi bort`n.

Jeg trekker i tillegg en ReVinyl blant mine faste følgere når jeg runder 100 stykker

Hvor mange lodd kan du egentlig få:
1. lodd hvis du liker ReVinyl på Facebook
1. lodd hvis deler ReVinyl på Facebook med venner
1. lodd for ny følger på bloggen
1. lodd hvis du har ReVinyl i bloggrollen

Skriv kommentar under innlegget her, eller under neste innlegg hvor mange og hvilke lodd du tar
Premien er en valgfri ReVinyl fra butikken


Snille, søte gode Lidyll har laget et bilde
som du kan bruke hvis du vil hjelpe
meg å spre det glade budskap

Jeg tenkte ikke på det i farta selv,
men det er jo veldig lurt...

Tusen takk for
hjelpen!

Fin dag te
dæ der
du e

14 kommentarer:

  1. Hei - så fin give-away - jeg er ikke på facebook, så jeg tar to lodd (er følger og har deg i bloggrollen). Har linket til give-awayen også:)

    Takk for boktips - den har jeg ikke lest, så den er notert:)

    Klem!

    SvarSlett
  2. Hei - vil gjerne være med i din give-away - finleser reglene og ser at jeg har mulighet til ett lodd - er nemlig ikke på facebook og er ikke helt NY følger hos deg - men som gammel følger og med deg på min blogliste inne hos meg blir det ett sterkt vinnerlodd vil jeg tro;))Klem!

    SvarSlett
  3. Så stilig premie :) Jeg vil gjerne være med , følger, link, og bloggroll . blir vel 1 lodd det :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. tjobing!! jeg vil ha 1-2-3 lodd :)

    SvarSlett
  5. Utrolig fin premie!!
    Jeg skrev kommentar på forrige innlegg, må jeg gjøre det om igjen da...?
    Klem
    Har forresten en Give Away gående inne hos meg også:)

    SvarSlett
  6. Hei hei!
    Bare hyggelig å hjelpe, søte deg*smile*
    ...og jeg sa jo i fra til deg, slik at du kunne bruke den så...hihi

    ....blir spennende denne trekningen her merker jeg!*blunkesmil*

    sove godt!
    Klem fra meg

    Ps....Jeg legger ut innlegg på bloggen i morgen med bambi klokka og litt revinyl-reklame, så titt innom...*smile*

    SvarSlett
  7. Da er jeg jaggu oppe i 3 lodda da :)

    SvarSlett
  8. 1 lodd for bloggroll, følger(gammel)og kommentar:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett
  9. hurra for give-away!
    jeg trekker 3 lodd og krysser fingrene!
    klem m

    SvarSlett
  10. Those vinyls are amazing! Thnx for such a great giveaway. I'm a new follower, liked you on facebook and shared with my fb friends.

    Maja x

    SvarSlett
  11. Åh, lekre klokker!!!
    Jeg håper jeg vinner på mine 2 lodd for ny følger og følger på facebook.
    God helg :)

    SvarSlett
  12. klart jeg vil være med!

    Jeg trodde jeg alt var følger jeg, men det var jeg visst ikke - så da ble det et lodd :) + bloggroll og liker på facebook. Skulle bli tre fine lodd, og jeg krysser fingre og tær for at et av dem er vinnerloddet ;)

    hihi

    Ha en herlig kveld, kjære du!!
    klem

    SvarSlett
  13. Viktige ting en kan gå glipp av når en har ein rolig bloggeperiode ser eg ;o)

    Eg e ikkje ny følger (gammel følger ja :o)), så då blir det vel 2 lodd på meg tenke eg :o)

    Guhu for ein flotte kjole du hadde sydd te jenta di og da!
    Den likte eg maaaasse! Imponert, som alltid av deg, flinke du :o)

    SvarSlett
  14. Thank you for the chance at your fabulous candy:)
    1 entry - I share: http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...