tirsdag 21. april 2015

Jakten på sommermøblene

 
Følger du meg på
Snapchat, kunne du følge med
"live" på jakten min etter
sommermøbler idag
 
Snapchat: @kreasiw
 
Jeg var innom flere bruktbutikker
i Sarpsborg og i Moss. Jeg var tydeligvis
seint ute, for mye var borte allerede. Men det
som er så fint med bruktbutikker, er at
de stadig får inn nye ting. Utvalget
er bare litt uforutsigbart.
 
Hvis vi spoler litt tilbake,
så skal jeg fortelle deg hvorfor jeg
kikker etter brukte utemøbler.
 
Har du fulgt meg en stund, vet du
at jeg liker å kjøpe brukt og du vet også at
jeg er glad i vakre ting og lekkert design.
Litt konsekvent ukonsekvent, her altså.
 
De utemøblene jeg liker koster mye
penger, og siden vi også snakker om å ta
uteområdet i år blir det en prioritering.
 
Men det er mye lekre utemøbler
å få kjøpt hvis du har fet lommebok, eller
la oss si...litt ekstra penger.
 
Hageland
8.990,-
 
Skeidar
Cadiz sett
6.999,-
19.999,-
 
Home and Cottage
14.480,-
 
Sundays
34.500,-
 
Sååå mye lekkert!
Spesielt "Leone" fra Hageland appelerer
til meg når det gjelder kombinasjonen av pris
og design. Hmm...kanskje jeg må vurdere å
selge noen av designskattene...
 
Kuppa jo 4 Pantomestoler
Får tenke på det. Hva synes du?
 
So
 long
 


4 kommentarer:

  1. Akkurat den stilen jeg liker på utemøbler, ønsker absolutt ikke rotting-sofa. Vurderer en dagseng i stål fra IKEA og sy madrasstrekk og puter i egnet utestoff.

    SvarSlett
  2. Du må ikke selge pantone stolene!!! De er jo helt riktige til huset ditt!!! Hva med å snekre et bord og en plassbygdbenk som du kan oppbevare ting som hageputer o.l i- det vet jeg du fikser;) Så blir pantone stolene det lille ekstra som får folk til å besvime av misunnelse- meg selv inkludert;)

    SvarSlett
  3. Hagemøbler er så fryktelig dyrt! Vi flyttet nylig fra leilighet til hus, så her må ALT kjøpes. Litt gøy og litt slitsomt. :-P

    SvarSlett
  4. very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...