søndag 26. juni 2011

Gratulerer til...

Først av alt må jeg si at jeg
er jeg overveldet over alle nydelige
kommentarene jeg fikk igår, på den 
nye klokken jeg har laget med
tapet. Dere løfter meg opp 
til skyene kjære
damer

 SÅ....

 Vinneren av giborten min og et
av de nye smykkene
fra ReVinyl 
er 



Tamtaratammmm:

 Marit med bloggen I en Sving


Hun ønsket seg vinylhalskjedet

Værsegod,
det er
ditt

Masse gratulerer til
deg Marit!!

Random gjorde igjen jobben for meg

Takk til dere andre for at dere deltok i trekningen
og tusen takk for fine tilbakemeldinger om de 
nye smykkene som jeg har laget
Det varmer


Fin
søn
dag
te

5 kommentarer:

  1. Gratulerer til heldige Marit:)

    Klem Trine:)

    SvarSlett
  2. Hei søte Siw ;)! Det var et skikkelig fint tårtfat som en svorsk som meg ville kalle dette ;). Mmm. Regner med at det var tatt i sammenheng med bursdagen dere har hatt i huset. Jeg henger bare sånn halvveis med her i bloggriket for tiden - men er alltid innom deg vet du - selv om jeg ikke legger igjen et spor. I dag skal jeg ligge hele dagen i senga. Aller først fordi de siste dagene har vært for intense - så det har blitt lite hvile - og så var jeg - bank i bordet - på låvefest i natt - og slikt tar på ;). Ønsker deg fine dager

    SvarSlett
  3. Så moro å vinne!!! Gleder meg til å få pakke i posten nå altså :)

    Tusen tusen takk :D

    SvarSlett
  4. Gratulerer til den heldige vinneren.:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer til heldig vinner:)

    God kveld og klem:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...