lørdag 20. august 2011

Print ut vimpler fra nettet gratis

I disse vimpeltider, tenkte jeg å tipse om at det finnes flere 
sider på nettet hvor man kan få printet de ut gratis

Bilde Julianne Matter

Julianne Matter har laget dette vakre designet 
minivimpler, som du kan printe ut fra siden hennes.
Vi fikk de litt større ved å printe de ut på A3

Skjæreunderlaget mitt har jeg kjøpt på Nille, og 
kniven kjøpt på Michaels i USA etter tips fra Kaptein Biff
Ja, jeg er fullt klar over at de har slike kniver flere
steder her i Norge også, men gubben var på jobb i USA 
og jeg skulle ha litt flere ting i den butikken...he..he..

Jeg brukte Julianne Matter sitt print i sommer da pia fylte 8 år

Inne på den svenske siden "My kid made that"
kan du skrive ut vimpler med bokstaver

Også inne hos Manuela med bloggen
Mrs Hardy kan du laste ned vakre vimpler, og du
får en fullstendig beskrivelse av hele prosessen

Jeg er på utkikk etter maler
tall som jeg kan printe ut. Helst rundt 
ca 2-4 cm høye. Kan du hjelpe meg?

Fin
dag
te

8 kommentarer:

  1. Så mange fine det finnes! Takk for link :)
    Ser jeg kunne gjort det litt mer miljøvennlig men :)
    Vet ikke om bokstaver.
    Kanskje noe å lage til neste lørdag?
    Bare bokstaver generellt?

    SvarSlett
  2. Artig! Kva er det som ikkje er å finne på nettet!?
    God helg:)

    SvarSlett
  3. Så smart at man kan printe ut fra nett , gratis :) Takk for link .
    Ønsker deg en fin kveld :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Fargerikt og flott med vimpler :)

    Ønsker deg en herlig kveld! Klemmer

    SvarSlett
  5. Stilige vimpler...artig å printe de ut selv:-) Tapeten på det barnebordet som du likte hos meg, er fra Retrovilla. Men de hadde kun få meter igjen så jeg fikk ikke bestilt en hel rull...jeg ble helt fortapt i den jeg også etter at jeg så den i et boligblad:-) Hilsen Anne lise

    SvarSlett
  6. Kjempefine vimpler! Tusen takk for tips!

    SvarSlett
  7. Ojoj, vilken kreativitet som sprudlar. Härligt när man hittar bra gratis sidor på nätet, det är inte så mycket som är för fri i vår tid:) Ha en fin söndag!

    SvarSlett
  8. Kule vimpler....må må må skynde meg å sjekke ut ut ut! Jeg skal snart ha et innlegg om vimpler....jeg har nemlig fått dilla på å hekle vimpler....til småbarnsrom!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...