fredag 28. oktober 2011

Fredagsfavoritt...Blåbær


Elisa Kolle driver butikken Blåbær på Epla
Blåbærleker er sydd i naturmaterialer, ofte gjenbruksstoff, og fylt med ull
Jeg digger de, men klarer bare ikke bestemme meg for hvem av de
vakre kosedyra som skal få lov til å bo her hjemme






Det nyeste hun har laget er masker for utkledning.
De er så flotte. Dragemasken har hun ikke lagt i butikken enda,
men jeg har bestilt meg et par stykker gjennom
Facebooksiden til Blåbær




Miljøvennlige, nydelige produkter.
Hvem kan ønske seg mer enn det. Perfekte 
gaver til deg selv eller ungene

Fin 
fre
dag

13 kommentarer:

  1. Kjempefine dyr og masker, spesielt kaninen var bare helt utrolig søt :) Takk for tipset *♥*

    SvarSlett
  2. Wow, flink dame! Falt for harepusen:-)
    Ha en herlig fredag, Siw!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fine disse er. Jeg elsker haren, så søt!

    Ha en fin helg!!

    SvarSlett
  4. Herlige kosedyr og flotte masker du har plukket ut til fredagsfavoritter

    SvarSlett
  5. Så fine ting hun lager :) De maskene var veldig artige , noe helt annet enn plast . Tror hvalen hadde passet inn hos meg ;)

    God helg !
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  6. Åh, så moro! Takk Siw for kjempefin omtale, og takk for at du valgte meg denne fredagen!

    SvarSlett
  7. Hun er utrolig dyktig!

    Ønsker deg en herlig helg! Klem

    SvarSlett
  8. SÅ masse fint, tusen takk for tips!
    De maskene ahdde nok slått an her i huset. Har nemlig en gutt på 5 år som elsker slike, og utkledning er jo topp :D

    Den dragen var KUL!

    Klem til deg, søta!♥

    SvarSlett
  9. ååå, er det mulig å være så flink!
    de der var jo helskjønne!!!
    de maskene er jo fine å bare henge på veggen;)))

    ha en fin helg til deg!
    KLEM

    SvarSlett
  10. Har tittet innom henne før og jeg er litt som deg; Har lyst på, men greier ikke å bestemme meg :D

    SvarSlett
  11. De er jo så fiiiine!
    stor klem og god helg :)

    SvarSlett
  12. ...kjempefine!
    Takk for hilsen, enig; alenetid må til. ;-)
    God helg!

    SvarSlett
  13. HÆRREminhatt her var det mye herlige saker! Legger til i favoritter med en gang, tusen takk for tips :)

    Leste om den flekkete ridderen din i siste innlegg også - TYPISK at slikt skjer når det passer dårligst, men så bra at det finnes riddere med maleflekker som fikser biffen!

    Håper kneet snart blir bra :)

    Klæm!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...