fredag 15. juni 2012

Vis meg 3D-brillene dine, og jeg skal si deg hvem du er...


Ja, nå må du ikke 
tro at jeg har englevinger og
 kan se inn i fremtia

Jeg er bare ekstremt god
på tolkninger. Så vis meg 3D-brillene
dine og jeg tolker hvem du er

Her ser du mine
Kan du fortelle meg
hvem jeg er...



Akkurat...

Temmelig distre og rotete
Antall briller er ikke synonymt med
antall ganger vi har vært på kino
de siste årene, for å si 
det sånn...

Jeg har til og med prestert å sette 
meg i kinosalen uten å skjønne at det har 
vært en 3D-film, før de andre tar de på 
seg. Opp og løpe, ned og kjøpe

Fin
fre
dag

7 kommentarer:

  1. hihi - du får samle dem i noen brilleskåler :)
    Har ikke en eneste 3D-brille jeg... så ofte er jeg på kino.. men andre briller derimot, har jeg noen av. Når jeg finner dem ;) Har i hvert fall noen i skåla enda!
    Go' hælj!

    SvarSlett
  2. 3D er bare tull og bortheft. Det blir ikke SÅ mye mer artig å se film. Alt skal de nå finne på for å tjene mer penger ;)
    Men samlinga di var imponerende :)
    Fin fredag :)
    KLÆM

    SvarSlett
  3. Antallet mitt på 3D-briller sier nok endel om meg...for jeg har ingen ;)

    SvarSlett
  4. IMPONERENDE samling! Jeg har to par, sorte og kjedelige. Og det tror jeg bare sier at jeg er en person som går altfor sjelden på kino..
    God helg!

    SvarSlett
  5. Heisan Siw
    For en samling! Jeg har ikke en eneste 3D-brille jeg, men diste` og smårotete ja det kan jeg være!
    Fin lørdag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  6. Haha. Jeg fikk meg forresten ny skjerm på jobb, og da fulgte det med 3D-briller!

    SvarSlett
  7. Hehe...Jeg kjenner lusa på skogen her...Vi har også en liten brillebutikk i skuffen. Morsomt at du ikke reagerte på at hele salen hadde hornbriller før det nesten var for sent! Ha en flott junitirsdag :D

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...