søndag 7. april 2013

Blogg med myttji sjel og myttji varme



Ralfefarfars paradis

Estetikk, varme, personlighet, 
drømmeland, vakker hekling, deilig mat, skjønne 
blomster og lekkert interiør er stikkord for 
denne nydelige bloggen





 

Hun har en så gjennomført
personlig stil, uavhengig av interiørtrender.
Det er en fryd for sjel og øye å stikke
innom henne, for å få inspirasjon eller 
bare for å nyte bildene

Ta deg 
en tur du å

Få med deg før og 
etter bildene av oppussingen. 
Da ser du at hun kan trylle

Kos

4 kommentarer:

  1. Hun har det så unikt og personlig at jeg blir helt stum- elsker den bloggen!

    Nå må jeg inn dit og nyte litt:-)

    Og du skal selvfølgelig få fargekode, jeg må bare finne igjen boksen først;-) Minn meg på det om jeg surrer og glemmer det (stor fare for det)

    Ha en strålende dag flotte!

    SvarSlett
  2. Gøy å se hvilke bilder du har valgt ut- og tusen takk for skjønne ord fra deg- rødmer her jeg sitter;)

    SvarSlett
  3. Hallooo fineSiw!

    Så kult at du allerede følger Ment, og til og med har sett produktene deres live. Synes de er så FINE! Og Ingvild er veldig hyggelig (og helt sikkert Sidsel også, men hun har jeg ikke møtt):-) Selvfølgelig må du vise bilder her på bloggen også. Det er som du sier; fine ting kan ikke vises for ofte:-)

    Ha en superduper dag!

    Klæm:-)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...