søndag 22. september 2013

DIY - lag ditt eget unike bord

Ved vinduene
hadde vi to Siestastoler og
et stort rundt bord

Jeg syntes bordet med
sine 75 cm i diameter ble for ruvende,
og var på jakt etter et mindre

Så...
fikk jeg en 
ide`


 


Du trenger:
En stor lampeskjerm (loppis, Fretex, bruktbutikk)
En saks til å klippe av stoffet
Et brett, som du liker
Lim (tokomponent, fra jernvarehandel)

Framgangsmåte:
Ta en stykk stor lampeskjerm og skrell av stoffet
til du sitter igjen med lampeskjelettet
Finn et brett som er større enn diameteren på toppen av
lampeskjermen. Mitt brett er 40 diameter
Lim underkanten av brettet på overkanten
av lampeskjermen

Voila`
...og du har et nytt
 unikt bord

Fin
ny
uke
te

7 kommentarer:

  1. Så Kult!!
    God ide!
    Ha en flott søndagskveld:)
    Mari

    SvarSlett
  2. Så kult, god idé! :) Ser det er flere som har blitt inspirert av ideen din på Instagram, moro :)
    Ønsker deg ei fin ny uke!
    Klemmer!

    SvarSlett
  3. Så lekkert, luftig og kreativt.
    Digger det øverste bildet;)
    Ha en fin dag flinka.
    Klemklem

    SvarSlett
  4. Hei! Tusen takk for de fine kommentarene på bloggen min! Jeg satt og lurte på hvorfor jeg gidder å blogge, når det ofte virker som om jeg bare snakker med meg selv via bloggen, så oppdaget jeg tre kommentarer fra deg og ble veldig glad! :-)
    Du må gjerne låne bilder og linke til bloggen min. Det er veldig stas:-) Mannen min produserer liknende radioer via en nettside iseeit.no, så det er veldig kjekt hvis du linker dit også.Ellers har jeg link dit via bloggen min også. Klem.

    SvarSlett
  5. Og forresten, for en kul ide til et sidebord! Kjempe kult å bruke skjelettet til n lampeskjerm til sånt! Liker siesta stolene også! Klem.

    SvarSlett
  6. WOW så kreativ du er :) kul ide og bordet ble så stilig! Inspirerende og flott blogg du har, kommer absolutt tilbake!
    Klem Kristin

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...