fredag 6. september 2013

Mykje lys og myke pledd

 Nå 
kommer
 høsten
snikende

Wæææ!!
Eller...

Heldigvis har vi
fremdeles varme sensommer 
dager, selv om kveldene nå 
har blitt litt kjøligere...



Det er på disse kalde kveldene
jeg finner frem godsakene mine. Pledd, te,
stearinlys og masse inspirerende blader
 


Jeg liker også godt å trekke med meg 
litt farger inn i huset når jeg tilbringer mer tid her
Nå er det blått, grått og sart rosa som dominerer
Blått fordi det gir meg en harmonisk følelse
Grått fordi jeg synes det er vakkert
Rosa fordi det minner meg om 
varme lyse sommernetter



Store planter gir
en følelse av liv rundt meg

Nå som plantene skrumper sammen
utenfor, er det deilig å se at de inne holder koken



Bladene mine med tonnevis av
 inspirasjon. Ligger der og venter på at jeg 
skal sette meg ned og nyte innholdet



Her i stua skal det nytes utover høsten
 Gleder meg til nok en kveld jeg skal slenge bena 
opp på soffan og bare være, og nyte

Med dette innlegget melder jeg
meg på setptemberutfordringen til NIB

Fantastisk premie også denne gangen
Et års forbruk av strøm fra Telinet Energi

Fin
fre
dag
te

14 kommentarer:

  1. Fine farger du har! Liker også fargen på den lekre sofaen din :)

    SvarSlett
  2. Fint, jeg liker og fargene dine :)
    Ønsker deg en goood helg :)

    SvarSlett
  3. Herlig kosekrok du har- nydelig farge på den fine sofaen din;) Har ikke begynt å fyre opp stearinlys enda- men det er vel snart på tide;)Stilig det stoffbildet over sofaen var;)

    SvarSlett
  4. nydelig … fine farger, oser av stemmning og fine ord til bldene - skimter en vinner her :)
    Klemmer din vei !

    SvarSlett
  5. For en superdigg sofa du har...! Så herlig å slange seg i. Og den fargen! <3 Lykke til i utfordringen, jeg får se om jeg får slengt meg med i løpet av morgendagen... ;)

    SvarSlett
  6. Superfint og herlig fargekombo. Digger sofaen og det fine bilde du har lagd;)

    Finfin helg til deg!

    -malla-

    SvarSlett
  7. Så fint! og koselig :) God helg til deg :)

    SvarSlett
  8. Härliga färger...

    Gillar ljusstakarna mycket...

    Kram kram

    SvarSlett
  9. Fiiiiiint, søta!
    ...guri...det nye hjemmet ditt altså....gjett om jeg gjerne skulle ha bodd sånn!
    *hjertesukk*

    Klem til deg

    SvarSlett
  10. Så herlige farger! Kjempefint bidrag og masse lykke til!

    klem Vibeke

    SvarSlett
  11. Ble litt misunnelig på fargene dine - skal høst-oppdatere stuen og leter etter inspirasjon ( :

    SvarSlett
  12. Deilig krok med herlige farger :)
    Hvor har du fått tak i den kule puten ved siden av bladene? Den var herlig :)

    SvarSlett
  13. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...