fredag 27. juni 2014

DIY og Redesign

 
I siste "Krigsropet" tipser
jeg om en rekke små prosjekter med
utgangspunkt i gjenbrukt
 
Viser noen bilder her,
så kan du følge linken inn til
Krigsropet for flere bilder og
detaljerte forklaringer
 
 Strømpebukse på lampeskjerm

 Klistremerker på potteskjuler

 Stettefat av lysestaker og tallerkener
 
 Søte ansikter på potteskjulere 

Stoff utenpå korktavle
 
 Takk til "Krigsropet" og
fotograf Silje Eide for lån av bilder
 
For å lese hele artikkelen
og intervjuet med meg, finner du 
"Krigsropet" hos Fretex

Jeg har selvfølgelig ikke funnet
opp kruttet selv. Noe gjør jeg en vri på,
noe tror jeg har kommet på selv og mye henter
jeg fra min Pinterestkonto. En utømmelig
kilde med inspirasjon
 
Fin
fredag
 
 


1 kommentar:

  1. Morsomme ideer! Selvfølgelig får vi ideer fra allesteder, men gjør dem til egne med en liten vri og deler videre. Det er du flink til. Tusen takk! :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...