onsdag 20. august 2014

Skatter fra nord...


Jeg fikk plutselig
en ting for kråkeboller
 
Formen
strukturen
fargen
 
Det appelerer til meg
 
 
Disse vakre skattene
ble sanket på årets sommerferie
i Nord-Norge
 
Lurer på hva jeg skal gjøre med de
Er redd de knuser hvis jeg lar de stå på bordet
Lime de i en ramme, kanskje...
Hva tror du?
 
Tips for å fjerne lukt:
Ha de på lav varme over natta i steikovnen,
og la de så ligge i en bøtte med klorin og vann den
neste natta. Da kan du nyte synet av de
uten sjenerende lukt...
 
So
long
 

2 kommentarer:

  1. Hei! Hvis det er litt størrelse på de kan de brukes som lampeskjerm. Det kan jeg huske og ha sett sånncaomtrent på 70-tallet.
    Skikkelig retrolampe! ;o)

    Hilsen Line

    SvarSlett
  2. Kråkeboller er vakre, og litt mystiske , som mye i naturen. De minner meg om min barndoms ferier med turer i fjæra og sanking av skatter vi fant der :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...