mandag 8. september 2014

#likebrabrukt III

Mye i dette hjemmet har
blitt neglisert etter at vi flyttet inn
Så mange andre ting har krevd
oppmerksomhet
 
Gangen har vært så utrivelig og upersonlig
I sommer begynte jeg med å male den, og så har jeg
tapetsert enden ved utgangen. (Bilder på Instagram
@revinyl, eller direkte link til høyre).
 
Vi har også gjort noen andre små endringer,
som jeg skal viser frem senere. Det siste jeg har gjort
er å henge opp litt bilder
 
Et gammelt bilde som jeg har malt over
med magnetmaling, en tom ramme som er fritt vilt,
og noen bilder jeg falt for
 
Nesten alt du ser på dette bildet er
#likebrabrukt. Rammene fra Fretex Moss og lokale
bruktbutikker, garderobeskapet i forgrunnen fra Finn.no,
benken fra bruktbutikken "Småbrukt", og eplekassen et
kontainerfunn. I den oppbevarer vi rett og slett, rot.
 



Pleddet har jeg kjøpt for et par år siden hos KID.
Hadde lyst på noe som kunne bryte litt i gangen. Plakaten
ble laget i forkant av MGPjr av ungene.
 
Stikk innom NIB og
se mange flotte og inspirerende
bidrag i utfordringen #likebrabrukt,
som de arrangerer i samarbeid
med Finn.no
 
Gjenbruk er morro!!
 


1 kommentar:

  1. Så fin gang! Gamle rammer skaper en fin stemning :) Det blir mye mer hjemlig og personlig når ikke alt er nytt og ubrukt.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...