mandag 13. oktober 2014

Alle tiders bloggtreff

 
Til helgen skal jeg på
Alle tiders bloggtreff, som arrangeres
av butikken Alle tiders Hjem i Ås
 

Som jeg gleder meg til å
møte fine bloggdamer, høre på
foredrag av Lina og bare nyte
 
Håper også jeg får tittet
litt på lekkerbiskene som Elin
selger i den fine butikken sin
 
Eller kjenner jeg meg rett,
blir det vell ikke bare titting, kremt
 
Du kan jo stikke innom butikken
hvis du er i området, eller i nettbutikken
hvis du bor et stykke fra.
 
 
Hvis du vil følge oss før og
under selve kvelden, så kan du sjekke
ut #alletidersbloggtreff på IG
 
So
long


2 kommentarer:

  1. Lykke til med bloggtreff! Kos dere! :)
    Nå har jeg akkurat satt igang en "giveaway" på bloggen min. Det er tre forskjellige bøker å vinne :)

    SvarSlett
  2. Ååå, jeg er så misunnelig!! ER sikker på at dere får en fantastisk kveld!! KLEM!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...