torsdag 14. mars 2013

Vakreste gjenbrukslampa


Sist sommer 
fant jeg den vakreste 
lampeskjermen

På en bruktbutikk

Fine farger og litt 
utypisk form

 Perfekt 
til jenterommet
i det nye 
huset

Kjøpte lilla 
ledningsoppheng på 
Claes Ohlson, for å røffe 
den opp litt. Etter min 
standard da...


Ehhh, jeg hadde
visst glemt en liten detalj...
Spørre pia hva hun syntes 
om den

Den skulle hun ikke ha!
Ikke noe gammelt inn på rommet hennes
Dessuten var den rar...

Ja, ja...jeg får håpe
hun får med seg noen gjenbruks-
verdier på sikt da...hehe

Ha
det
fint

10 kommentarer:

  1. Ja, sånn kan det gå. Den lampa finner du sikkert plass til et annet sted i det nye huset:-) Gjenbruk vil helt sikkert bli viktig for henne seinere i livet. Synes lampa er smashing fin jeg da:-)

    SvarSlett
  2. Hehe, sånn er det. Barn vil gjerne gå stikk motsatt vei enn foreldrene. I hvertfall inntil de får barn selv. Det positive er jo at du kan ha den selv, og så har du jo lampeledningen. Kjekt å gå på shopping av kun en lampeskjerm sammen, ikke så dyrt heller. Klem.

    SvarSlett
  3. Har ikkje samme smak eg og guttungen heller :o)

    Så kjekt å sjå litt bilder av nye heimen da. Detta blir bra ser eg :o)

    SvarSlett
  4. He he ... ja det er noen milepeler i foreldrelivet...;) Klem

    SvarSlett
  5. Hehe, blir nok mere sånn framover til hun er langt ut i tenårene ;)

    God helg!

    SvarSlett
  6. He he he... her måtte jeg le...
    Ikke alltid ungene syns det er like fint som oss ;)

    SvarSlett
  7. Jeg synes nå den så ganske så kul ut jeg da ;) men smaken er som baken.....
    KLÆM

    SvarSlett
  8. Jeg frekventerer bruktbutikkene på mitt hjemsted. Elsker alt som er gammelt og slitt. Min favoritt i brukybutikker er gamle kamera, jo eldre jo bedre.

    SvarSlett
  9. He he, ja de kan ha bestemte meninger disse småjentene. :-)

    SvarSlett
  10. Hahaha! Høres ut som min mann! "Over mitt lik! INGEN gamle, skrekkelige lamper i mitt hus! Stygge og brannfarlige!" Fnis fnis!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...