lørdag 16. mars 2013

Smashing nettshopping en lørdags formiddag


Jada, jeg vet...
har skikkelig mye utpakking
og rydding å gjøre her
hjemme

men det er sååå
mye morsommere å henge
på blogger

På Silje sin blogg Pink Foxes,
så jeg at hun hadde et kjempetilbud i Eplabutikken
sin i helgen. Kjøp 2, betal for 1. Jeg har siklet på flere
 av smykkene hennes lenge nå, så her
var det bare å slå til








Jeg synes "glam"-smykkene og
"kule"-smykkene hennes er så utrolig vakre. Hun har myyye
annet også for deg som liker andre stiler

Du kan jo se under hennes solgte
smykker og gjette hva jeg har kjøpt...hihi
Jeg sier bare...kjeder

ok...tilbake til
det som må gjøres

Har du noe som
MÅ gjøres i helgen, eller
er det bare kos?

Uan
sett,
ha
det
fint

6 kommentarer:

  1. Herlige smykker!
    Likte spesielt godt det rosa og blå med "kantede" perler...må nok en tur inn i nettbutikken før jeg finner senga!

    Fortsatt fin helg til deg:)

    SvarSlett
  2. Vanskelig å vite hva andre liker - du må nok dele med oss hva du falt for;) I helga MÅ jeg lese et par artikler (jobb) - BØR bevege meg (helst ute) - og jeg KAN dra på konsert i kveld....puh; alle de valga.....;) Klem fra godstolen mens sola flommer der ute:)

    SvarSlett
  3. Kan ikke rydde og pakke ut hele tida! Takk for tips - kule smykker!

    SvarSlett
  4. Fine smykker!
    Denne helga har vi bare kost oss i lag, lest litt, skøytet litt og slappet av;)
    Sv: Utemøblene våres er kjøpt på Living:)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Oj, her var det mye fint. Takk for tipset :D

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...