tirsdag 30. april 2013

Praktisk, kul og plassbesparende


Hva kan det være for
noe spennende hun skal vise nå
da. Håper du ikke blir skuffa, men
det er bare et gryteunderlag

Propeller fra Menu

Digger de
Vakre, funksjonelle, praktiske
og plassbesparende

Hva mer 
kan en husmor 
ønske seg...




Låv it
♥ 

Like aktuell nå
som da vi kjøpte den for
rundt 10 år siden

Flott futural følger med 
også, så det er den perfekte 
gå-bort gave

Har du 
en dings som ♥
ditt råkker litt 
ekstra 
for?

So
long

7 kommentarer:

  1. Knis, den var jo kul. må ha, må ha :D Klem Grethe

    SvarSlett
  2. Vi har også denne x 3 ;)
    Super!
    Teller ned til Køben... Gleder meg til å treffe deg :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Vi har også sånne! Men tror du ikke jeg bruker de svette gamle korkplatene allikevel?

    SvarSlett
  4. Min favorittdings er den dingsen jeg bruker til å få lokkene av syltetøyglass. Jeg skulle hatt en for brustopper også. Finnes det? :)
    Knallstilig bordskåner jeg faktisk ikke har sett før.
    Ellen :)

    SvarSlett
  5. Smart!! Tar ju ingen plats i lådan alls. Tummen upp!

    SvarSlett
  6. Enig! Denne er både smart og vakket, min henger på veggen :)

    SvarSlett
  7. vi ønsker oss sånne :) Immari kjekt i en liten leilighet med litt lite hylleplass.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...