søndag 8. desember 2013

Jul, jul strålande jul...


Jula sniker seg
sakte, men sikkert inn
her i huset...

Det er så kos å dille
litt utover i desember, for så å
guffe på siste uka før jul

De flotte bildene
er laget av Johanna Gartmyr,
papirstjernen kjøpte jeg på et
marked for flere år siden.

Skapet er nytt, rålekkert
og kjøpt ferdig redesignet. Skal vise dere
mer av det en annen dag...




Med dette bildet,
bidrar jeg i NIB sin utfordring

Stikk innom,
se masse lekre bilder
og bli inspirert

So
long

2 kommentarer:

  1. Nydelig. Digger skapet, stjernen og bildene;)
    Ha en finfin førjulstid;)
    Ser frem til å komme i ordentlig julemodus, og til p tilbringe dagene med mine kjære . Men først noen dager i Bergen på videre utredning...Fine dager til deg:)

    SvarSlett
  2. Nydelig og stemningsfull julepynt. Merker at jeg lar meg påvirke av bloggere som pynter enkelt til jul.
    I gamle dager, da jeg var superhusmor, vasket jeg hele huset før jul og pyntet først på lillejulaften.
    Nå tar jeg lettere på det og det rare er at det blir jul likevel! :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...