onsdag 6. juni 2012

Hverdagslykke...balsam for sjelen

Gubben er ute og reiser med datan. En gylden mulighet for meg til å prøve meg på mitt første innlegg fra telefonen.

Lovte dere bilder fra helgen. Jeg var så utrolig heldig å få overnatting på Farris bad med middag og spa i 40 årsgave av min fine kusine. Vi er vell egentlig mer venninner enn kusiner da, men ja takk begge deler er fint det å...

Jeg er stor. Hun er liten.
Helan og Halan...
























Jeg hadde gjort minimalt med forarbeid og var overrasket over det gedigne spaanlegget. Da hun sa at hun ikke hadde tenk å bestille behandling, skjønte jeg ikke helt hva vi skulle gjøre all tiden der...hehe

Tiden fløy, for å si det sånn. Massevis av forskjellig badstuer, badekulp, basseng, kildevann m.m. å prøve ut. Man kunne hvile på oppvarmede solsenger innimellom hærlighetene. Oh la la...

Tusen takk for et fantastisk opphold som gav næring til både kropp og sjel

Jeg trengte å bli litt bortskjemt. Skal passe på at det ikke blir så lenge til neste gang...

Hva med deg?
Pleier du å bli bortskjemt?

Fin dag te dæ...



7 kommentarer:

  1. ååå gjett om æ glede mæ! æ har nemlig fått gavekort av mannen på samme sted:)

    SvarSlett
  2. For en flott gave. Ser ut som en deilig plass å hvile seg litt på og få nye krefter. :)

    SvarSlett
  3. Jeg var på Farris i januar, på seminar med jobb. Men som sliten tobarnsmor med en to dager og en hel natt helt alene, la jeg meg heller rett ut og sov i pausen, i stedenfor å bruke spa-et... Det var luksus nok for meg!

    Men jeg skal helt sikkert tilbake dit - og siden jeg blir 40 neste år, er det vel en gyllen anledning da, tenker jeg ;-)

    Mannen blir 40 i år, men ser ikke for meg at dette er helt ham. Derfor får han heller en singelklokke fra ReVinyl ;-)

    SvarSlett
  4. SPA er deilig.
    Mannen og jeg bytter på å massere hverandre. Vi har investert i egen massasjebenk. Jeg er ikke så sterk i rygg og armer, med benk blir det mye enklere. En god investering i forholdet. Den benken kan brukes til mye, for å si det sånn...
    Ellen :)

    SvarSlett
  5. Nei - er vel ikke akkurat bortskjemt, nei - dette så jo helt nydelig ut - skulle hatt klippekort - skulle vært fradrag på skatten - for slike dager må da være usannsynlig deilige:)

    Ha en fin torsdag - klem fra Bente!

    SvarSlett
  6. Wow! Den helgen ser ju att ha varit helt grymt fantastisk!! :-)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din ♥

Har du ikke egen blogg, hak av for anonym

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...